KAMPANYA DETAYLARI
Ana Sayfaya Dön
Lütfen Bekleyiniz...
Sepetim (0)
Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.
Lütfen Bekleyiniz
Toplam Tutar . TL

Ürün Değişimi

Siparişinizdeki arızalı ürün veya ürünleri değiştirmek uyulması gerekli kural ve değişim şartları şu şekildedir;
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler (arızalı yeni ürünler) sınıfına girer. Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, (aldığınız gibi olmak kaydı) ile doğrudan gold.com.tr' ye göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır. Başka bir kutuya koyarak muhafaza edebilirsiniz.
Değiştirmek istediğiniz ürün veya ürünler için öncelikle Müşteri Hizmetleri'nde bulunan bu linkteki prosedürleri okumanızı tavsiye ediyoruz.
Tarafımıza ilettiğiniz talebe yapılan dönüş olumlu ise ürünün teknik destek departmanımız tarafından kontrol edilerek değişim amaçlı gönderilmesi gerekmektedir.
Değişim talep edilen yeni arızalı ürünlerin mutlaka BÜTÜN AKSESUARLARI VE EKSİKSİZ AMBALAJLARI İLE GÖNDERİLMESİ GEREKLİDİR. Aksi takdirde değişim işleminde problemler yaşanmaktadır.
Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak değişmektedir. Gold.com.tr sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli baskıyı yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.
Ürünü, sistemin size ilettiği sipariş numaranız (Örn: 11234211), faturanız ve değişim sebebinizi belirten kısa bir açıklama ile tarafımıza orijinal haliyle göndermeniz gerekmektedir. Ürünün kendi kutusuna zarar gelmeyecek şekilde paketleyip, kargolamanızı rica ederiz.
Örn: 11234211 takip numaralı ürünüm olan Sony Mp3 Player arızalı olmasından dolayı bire bir değimini istiyorum.
Değiştirilmek istenilen ürünler değişme şartlarına uygun ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. size gelen kargo ile gönderim yapmanız gerekmektedir. Ücretsiz gönderi kargo kodunu “Mesaj merkezi” den öğrenebilirsiniz. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
* PTT Kargo ile gönderilen paketler kontrol edilemediği için kabul edilmemektedir. Lütfen ptt kargo ile gönderi yapmayınız.
* Yapmış olduğunuz kargo gönderilerinde ürünü tarafımıza anlaşmalı kargo firması ile gönderirken taahhütlü olarak gönderim yapmayınız. Kargo firmasına sigortalı olarak gönderim yapılmasını belirtiniz

Not: Zaman kaybına yol açılmaması için fatura, garanti belgesi ve değişim sebebi belirtilmeniz büyük önem taşımaktadır.

Notebook ve cep telefonları, Gold Bilgisayar tarafından teslim alınmayıp servis noktasına gönderilmemektedir. Bu ürünlerin teknik servis işlemleri için, garanti belgesinde yer alan servis noktaları ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Anlaşmalı Tüm Bankaların Kartlarına 12 Taksit İmkanı.