KAMPANYA DETAYLARI
Ana Sayfaya Dön
Lütfen Bekleyiniz...
Sepetim (0)
Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.
Lütfen Bekleyiniz
Toplam Tutar . TL

Satış Sonrası için Sıkça Sorulan Sorular

Gold.com.tr’ den nasıl sipariş verebilirim?

• Sitemize üye olduktan sonra dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz. Sitemizde ana sayfamızdaki “Üye girişi” butonuna tıklamanız halinde açılan sayfada “Hemen üye ol” seçerek üye olabilirsiniz. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz!

Üyelik formunu doldurduktan sonra:
• Beğendiğiniz ürünü alışveriş sepetinize ekleyin. “Alışverişe Devam” linkine tıklayarak satın alma aşamasına gelmeden alışverişe devam edebilirsiniz.
• İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra “Satın al” butonuna tıklayarak adres sayfasına geçebilirsiniz.
• Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra kargo ekranına geçin.
• Kargo aşamasında, seçiminizi yaptıktan sonra “ileri” diyerek ödemen ekranına geçin.
• Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerinizi doğru şekilde girin.
• Kredi kartıyla ödeme yapmayacaksanız, bu seçeneğin yanındaki “Havale” butonuna tıklayın ve açılan ekranda size sunulan bankalardan birini seçip hesap numarasını not edin.
• Kredi kartı ya da banka havale bilgilerini doldurun.
• Eğer taksitlendirme yapacaksanız, sipariş onay ekranındaki taksit seçeneklerinden birini işaretleyin.
• Ekranın en altındaki “Ödemeyi Onaylayın” butonuna sadece bir defa tıklayıp işlemi onaylayın.
• Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfamızın sol üst köşesinde göreceğiniz “hesabım” sekmesinden “Sipariş Takibi” kısmına tıklayarak siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz

Siparişimdeki fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez. Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

Siparişimdeki bazı ürünleri nasıl değiştirebilirim?

Siparişinizde bulunan ürünlerin değiştirilebilmesi için siparişinizde bulunan ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş olması gerekmektedir. Faturası kesilip kargo sürecine dahil olan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine e-posta göndererek, sitemizdeki hesabınızdan mesaj göndererek ya da çağrı merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz. Kargo firmasına teslim edilen siparişlerinizi ise, kargo şubeye ulaştıktan sonra sadece biz talimat vererek değişiklik isteyebiliriz.

Kredi kartımdan fazla para çekilmiş. Nasıl geri alabilirim?

Sipariş oluşturma aşamasında bağlantı sorunları nedeniyle kredi kartınızdan fazla tutar çekildiyse bize e-posta ya da telefonla ulaşarak işlem tarihini, Banka adını ve işlem tutarını iletmeniz yeterlidir. Verdiğiniz bu bilgiler finans departmanımıza hemen iletilir ve fazla çekim tespit edilir edilmez kredi kartınıza geri ödeme yapılır.

En yakın yetkili servise nasıl ulaşabilirim?

Size en yakın yetkili servis bilgilerine ürünün garanti belgesinden, kullanım kılavuzundan ulaşabilirsiniz.

Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı. Ne yapmalıyım?

• Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “Hesabım”/”Satış Sonrası”/ “Sipariş takibi” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin.

• Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta ya da sitemizden mesajlarım kısmından mesaj yoluyla bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

Gold.com.tr’ den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Siparişim elime ne zaman ulaşır?

Siparişlerinizin teslimat süresi ödeme onayınızın alınmasıyla başlar ve siparişleriniz tedarikçiden temininin sağlanmasıyla kargoya verilir. Kargo firmalarının yurtiçi teslimat süreleri 1 ila 5 gün arasında değişiklik göstermektedir.(Teslimat adresinin bulunduğunuz şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir). Siparişinizle ilgili kargo takip bilgisine üye girişi yaparak sitemizin sağ üst köşesinde bulunan hesabım bölümünden ulaşabileceğiniz gibi 'mesaj' bölümünden de müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek destek alabilirsiniz.

Hafta Sonu Siparişleri

Hafta sonu vermiş olduğunuz siparişler Pazar günleri çalışmamamız nedeniyle pazartesi günü işleme alınacaktır. Ancak hafta sonu oluşan siparişlerinizin onayı ve sipariş numaranız Pazar günü dahi mail adresinize ve cep telefonunuza sistem tarafından ulaştırılacaktır.

Teslimat ve Fatura adreslerim farklı olabilir mi?

Satın alma adımlarında karşınıza gelecek olan Teslimat ve Fatura adreslerinizi farklı olarak girebilirsiniz. Ancak fatura ve ürün aynı adrese gelecektir.

Gold.com.tr' de Kargo Ücretli mi?

Gold.com.tr'de tüm ürünlerde kargo ücreti 9,99 TL'dir.

Yurtdışına teslimat imkânınız var mı?

Gold.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde yurtdışına ve Kıbrıs’a teslimat imkanı şuan bulunmamaktadır.

Teslimat sadece belirtilen adrese mi olmalı?

Sitemiz üzerinde yapılan tüm gönderiler sipariş esnasında belirtilen adrese teslim edilmektedir. Kargo şubesinden kesinlikle mal teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda ikinci defa teslimat için ilgili adrese uğrama yapılmamaktadır. Şubeden teslim alıcı kişinin giderek teslim alması gerekmektedir.

Siparişim bana ulaşamaz ise iptal edilir mi?

Üyelik kaydı yapılırken ve adres bilgileriniz girilirken özellikle telefon numaralarınızın dikkatli ve doğru bir biçimde kayıt edilmesi gerekir. Güvenliği sağlamak için sizinle irtibat kurulamaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ücret iadeniz gerçekleştirilir.

Gold.com.tr’ de Veri Güvenliği ve Gizliliği Nasıldır?

Gold.com.tr’ de Veri Güvenliği ve Gizliliği

Gold Teknoloji Marketleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. KULLANICI GÜVENLİĞİ VE GİZLİLİĞİ BİLDİRGESİ
Tüm sistem web tabanlı olduğundan kullanıcıların zahmetsizce tanınması ve veri güvenliğinin hızla onaylanabilmesi için kullanıcıların web tarayıcılarına "cookie" adı verilen veriler gönderilmekte ve müşteri bilgisayarlarında saklanan bu cookieler belli aralıklarla güncellenerek optimal sistem performansı sağlanmaktadır.

• Veri Güvenliği
Kullanıcılardan derlenen tüm hassas ve kişisel bilgiler, en yüksek elektronik ve fiziksel güvenlik standartlarında saklanmakta, yalnızca yetki sahibi olan personelin ve ancak zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. Gold Teknoloji Marketleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. kullanıcılardan derlediği kişisel ve hassas bilgileri kullanıcı onayı olmaksızın hiçbir isim altında, hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı taahhüt ve garanti eder.

• Veri Paylaşımı
Gold Teknoloji Marketleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. yukarıda sözü edilen kişisel içerikli bilgiler dışındaki genel kullanıcı bilgilerini, sunduğu hizmetleri daha verimli kılmak ve müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutabilmek amacıyla analiz ederek yorumlamak ve seçkin iş ortakları ile paylaşmak hakkını saklı tutar. Ayrıca kullanıcılar onay verdikleri takdirde bu bilgiler Gold Teknoloji Marketleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. ve ortakları tarafından değerlendirilerek ürün güncellemeleri, indirim duyuruları ve özel teklifler amacıyla kullanılabilir.

Online Alışverişlerde Önemli Güvenlik Unsurları?

Sanılanın aksine, kullanıcıların kredi kartı bilgileri çoğu zaman internet üzerinden yapılan alışverişlerde değil fiziki ortamlarda çalınmaktadır. Bu nedenle kredi kartınızı günlük hayatta kullanırken dikkatli olun, kredi kartı numaranızı, son kullanma tarihini ve CVC (Güvenlik numarası) numarasını başkalarına vermeyin. Restoran, mağaza gibi fiziki ortamlarda çalınan kredi kartı bilgileriyle alışveriş yapmaya çalışan sahtekarlara karşı önlemler alan e-ticaret siteleri bu sahtekarları yakaladıkları anda kredi kartının gerçek sahibiyle irtibata geçmektedirler, bu gibi durumlarda işbirliği yapın. Ay sonu gelen ekstre bilgilerini dikkatli kontrol edin ve size birşey ifade etmeyen alışverişler için firmalarla irtibata geçin.

İnternetten alışveriş yaparken bildiğiniz firmaları tercih edin. Bilgi hattı veya müşteri hizmetleri servisi bulunan siteleri tercih edin. Bu sayede aklınıza takılan bütün konular hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Internet sitesinde firmanın açık adresinin ve telefonun yer almasına dikkat edin. Bilmediğiniz bir firmadan alışveriş yapacaksanız alışverişinizi yapmadan ürünü aldığınız mağazanın bütün telefon / adres bilgilerini not edin. Eğer güvenmiyorsanız alışverişten önce telefon ederek teyit ediniz.

Kredi Kartı Provizyon Aksaklıkları?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir.

Bu nedenler arasında bazıları;
a. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
b. Kart numarasını hatalı girmeniz,
c. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
d. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
e. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
f. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
g. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması sayılabilir.

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

Kapıda ödeme imkanı var mı?

Sitemizden yapılan alışverişlerde sadece site üzerinden ödeme imkanı bulunmaktadır. Kredi kartı, havale ya da BKM ekspress ile ödeme yapabilirsiniz.

Kurye ile teslimat yapılabiliyor mu?

Yakın zamanda İstanbul içi motorlu kurye araçları ile aynı gün teslimat hizmetimiz başlayacaktır.

Fiyatlara KDV Dahil mi?

Sitemizdeki tüm ürünler faturalı satışa tabi olup her ürün grubuna tanımlı olan fiyat faturada belirtilmiştir. Sattığımız ürünleri KDV oranları %1, %8, %18 gibi farklılıklar göstermekte olup ürün inceleme sayfasında belirtilmiştir.

Gold.com.tr’ de satılan ürünlerin garantisi var mı?

Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.

Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

Arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Bünyemizde onarım merkezi hiçbir şekilde bulunmadığından ürünlere müdahalemiz söz konusu değildir. Bu sebeple, www.gold.com.tr’ ye gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan da yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.

Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmekte ya da doğrudan sizden ürünü aldırtabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz. Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir

Gold.com.tr Şifremi Unuttum, Nasıl Giriş Yapabilirim?

Sitemiz ana sayfasın da sol üst kısmındaki üye girişi linkini tıklayarak ve e-posta adresinizi girerek alttaki şifremi unuttum butonunu tıkladığınızda şifreniz e-posta adresinize otomatik olarak gönderilecektir.

Gold.com.tr’ de Parçala ve öde seçeneği var mı?

Yakın zamanda sitemizde parçala ve ödeme seçeneği uygulanacaktır. Parçalı ödeme de ürünün tutarını ister birden fazla kredi kartınızla, isterseniz bir kısmını kredi kartı, kalan tutarı havale ile ödeyebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü iade etmek istersem ne yapmalıyım?

Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde www.gold.com.tr adresinden tarafımıza ulaşarak, faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası ürün birim fiyat + kdv şeklinde kesilmelidir.

İade süresi kaç gün?

Gold.com.tr’ de Veri Güvenliği ve Gizliliği

Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde, düzenlemiş olduğumuz faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.

İade şartları nelerdir?

İade Şartları

İadeler kesinlikle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş ( orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) satılabilirlik özelliğini kaybetmiş durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Bu gibi durumlarda anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile gönderim yapmanız gerekmektedir. Aksi durumda kargo ücreti size aittir.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )

Özel Ürünler İçin İade Şartları

TELEFON iadesinde;
•Cep telefonunun 8 günlük süre içerisinde iade edilebilmesi için Genel İade Şartlarına ek olarak aşağıdaki şartlara dikkat edilmesi gerekmektedir: Ürünün ekranında var olan şeffaf koruma bandının çıkarılmamış olması gerekmektedir. Ürünün orijinal kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarlarının eksiksiz ve hasarsız olması gerekmektedir.

Diğer Ürünlerin iadesinde;
•Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir. Ürünün arızalı olması dışında hijyen ve sağlık sorunları nedeni ile ambalajı açılmış ürünlerin hiçbir şekilde iadesi kabul edilmemektedir.(iç giyim)

- Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler - Taşınabilir bilgisayarlar - Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b) - Her türlü kozmetik ürünleri vs gibi.
Anlaşmalı Tüm Bankaların Kartlarına 12 Taksit İmkanı.