KAMPANYA DETAYLARI
Ana Sayfaya Dön
Lütfen Bekleyiniz...
Sepetim (0)
Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.
Lütfen Bekleyiniz
Toplam Tutar . TL

Arızalı Ürün

Siparişinizdeki arızalı ürün veya ürünleri değiştirmek uyulması gerekli kural ve değişim şartları şu şekildedir;
Arızalı ürün veya ürünler için öncelikle Müşteri Hizmetleri’nde bulunan bu linkteki prosedürleri okumanızı tavsiye ediyoruz.
Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası ve garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.
Gold.com.tr'ye gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Tarafımıza ilettiğiniz talebe yapılan geri dönüş olumsuz ise ürün arıza iade/değişim prosedürüne uygun olmadığından dolayı işleminiz gerçekleştirilemeyecektir.
Dönüş olumlu ise ürünün teknik destek departmanımızdan tedarikçi firma ve distribütör firmaya tamir amaçlı gönderilmesi için tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Ürünü, sistemin size ilettiği sipariş numaranız (Örn: 1123412 ), faturanız ve ürünün arızasını belirten kısa bir açıklama ile tarafımıza orijinal haliyle göndermeniz gerekmektedir.
Örn: 1123412 sipariş numaralı ürünüm olan Samsung digital fotoğraf makinemi arızasından dolayı tarafınıza problemin giderilmesi amaçlı gönderiyorum.
Not : Zaman kaybına yol açılmaması için fatura, garanti belgesi ve arıza sebebini belirtilmeniz büyük önem taşımaktadır.

Notebook ve cep telefonları, Gold Bilgisayar tarafından teslim alınmayıp servis noktasına gönderilmemektedir. Bu ürünlerin teknik servis işlemleri için, garanti belgesinde yer alan servis noktaları ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Anlaşmalı Tüm Bankaların Kartlarına 12 Taksit İmkanı.